dijous, 10 de juny del 2021

El meu blog

Hola a tothom! Benvinguts al blog més insuls de la faç de la terra! Em dic Kobasen, vaig nèixer el 1997 i soc traductor amateur des de 2016. Entre 2011 i 2015 escrivia com a passatemps i va ser l'època en què vaig crear aquest blog, per parlar de les meves novel·les de pa sucat amb oli. Ara per ara, però, crec més interessant parlar-vos de la meva altra afició, la traducció, que el 2019 era tan important per a mi que la vaig convertir en la meva carrera universitària. Actualment, soc un administrador de Xarxa Català, principalment dels webs de One Piece i Doctor Who. També soc col·laborador a Lluna Plena no Fansub, Yohoho Scanlation i tot sovint dono cops de mà traduint o corregint a Animelliure
També dedico el temps lliure a fer encàrrecs de correcció per un preu raonable a qui li faci falta (ja siguin novel·les com treballs universitaris), així que si us cal ajuda en res, només m'ho heu de comentar. 

En les futures entrades us parlaré d'anècdotes traductològiques i d'altres coses que em passin pel cap sempre que recordi que aquest blog existeix. Ja aviso que parlaré lliurement d'allò que ja he traduït i que potser us emporteu algun espòiler, miraré de no passar-me massa de la ratlla. Una abraçada a tothom!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada